سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمه البرز ظفراباد

بسم الله

با سلام و کمال احترام
زبان حال وهابیون: اگه لازم بشه شیطان رو هم می پرستیم ولی تشیع هرگز!!
تخریب مسجد غدیر خم توسط وهابیون (گزارش تصویری)

مسجد غدیر خم در روزهای گذشته به دست افراد سلفی ویران شد.

به گزارش شیعه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امور حج و زیارت صدا و سیما ؛ مسجد غدیر خم که وسعتی بالغ بر 50 متر مربع داشت در منطقه غدیر خم در دو دهه اخیر به دست افراد خیر و نیکوکار ساخته شده که نشانگر وجود اهمیت این منطقه بود و افراد بومی و زائران در ان جا نماز می خواندند.

افراطیون سلفی این بنای مقدس را که در 12 کیلومتری مسجد جحفه است در اقدامی شبانه به ویرانه ای تبدیل کردند.

بنای قدیمی غدیریه نشانگر ارتباطات ویژه مردم با اماکن مقدس بوده است.

قصر غدیر خم سالن بزرگی است که دارای پنجره هایی به شکل مقرنس و نشان دهنده ساخت بنایی اساسی اثار اسلامی است که با ملات ساروج و سنگ ساخته شده است.

این بنای مقدس با وجود تخریب همچنان مورد توجه و استفاده قرار می گیرد و عاشقان ولایت و امامت در زمان های ویژه ساعاتی را در ان به عبادت می گذرانند.

بنای نخست غدیریه که جزو اثار اسلامی گذشته محسوب می شود همزمان با تخریب اماکن مختلف اسلامی از جمله قبه های موجود بر سر قبور ائمه در بقیع تخریب شد.

منطقه غدیر گودال پست و وسیعی است که از همه طرف باران را در خود جمع می کند.

بناهای باقی مانده در اطراف غدیر نشان دهنده جمع شدن اب فصلی در زمان بارش باران در منطقه است.

از سویی گیاهان موجود نشان دهنده وجود اب در سطح منطقه است به طوری که احشام نیز از ان استفاده می کنند.

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در روز غدیر خم بیش از 150 هزار نفر را در منطقه غدیر جمع و اخرین پیام رسالت خود را به ان ها ابلاغ کرد که «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی».


منبع خبر: لبیک

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
درحدود 60 کیلومتری شرق کرمانشاهدر مسیر بزرگراه کربلاشهری وجود دارد بنام صحنه که مرکز تجمع پیروان فرقه ایی است بنام فرقه علی اللهی یا اهل حق .


پیروان این فرقه بدوی دارای اعتقادات بسیار مضحک و زننده ای میباشند که همانند تمامی فرقه های ضاله و ساختگی بی پایه و اساس است.

در شهرستانهای اسلام اباد غرب -کرند غرب و چندین شهر وروستای دیگردر استان کرمانشاه نیز تعداد زیادی از پیروان این فرقه وجود دارند و مدارکی دال بر وجود انها در لرستان و زنجان و قزوین نیز هست

پیروان این فرقه دارای عقاید ناسیونالیستی شدید هستند

پیروان این فرقه بطرز وحشتناکی به جنگ- قتل و خونریزی و درگیری علاقه دارند بطوری که بین انها و شیعیان و سنیان همجوار همیشه درگیریست.


پیروان این فرقه اعتقاد دارند علی در هرجا که میخواسته سم اسبش را بر زمین میزده و جای سم تبدیل به چشمه میشده! در نظر این مردمان چشمه مکانی مقدس است بطوریکه انها چندین چشمه را به عنوان مکانی مقدس میپرستند (مثال چشمه قره دانه در دهستان کوزران در نزدیکی کرمانشاه) که مردم به عنوان زیارتگاه به انجا میروند و جدیدا پیروان این فرقه منحرف برای چندین چشمه مقدس خود بارگاه و صحن ساخته اند و انها را جزو اماکن مذهبی ثبت کرده اند.


میتوانم بگویم اهل حق ها زن ستیز ترین فرقه هستند (پیروان این فرقه زن را موجودی پست و بی شعور و در رده حیواناتی همچون سگ و خوک میدانند و اکثرا از دست زدن به زنان پرهیز میکنند و اعتقاد دارند تمام بیماری هاو بد بختیها از زنان بوجود میاید)



(جمع جمع شایه علی خدایه )!!!



این شعر مهمترین و اصلیترین شعار این فرقه است که در تمام مراسم مضحک خود از ان استفاده میکنند


معنی این شعار یعنی این جمع مهمانی شاه است علی همان خدا است ( نعوذ با الله )



انها در مکانهای بنام جمعخانه جمع میشوند ودائما دعا و مراسم خاصه خودشان را بجا میاورند وشعر بالا را تکرار میکنند.


انها در سال سه روز روزه میگیرند روزهای نوزده تا بیست ویکم رمضان یعنی روزهای ترور تا شهادت علی ( ع ).


انها بگونه ای متفاوت روزه میگیرند بطوریکه در طول این سه روز هیچ نمیخورند!



این فرقه درایران در حدود پانصد هزارپیرودارد و نیز این فرقه در کشورهای عراق پاکستان و افغانستان نیز پیروانی دارد.



پیروان این فرقه نیز دارای دو شاخه میباشند شاخه افراطی و شاخه اعتدال گرا

طوایف اهل حق به نامهای مختلف مانند: اهل حق جو ، اهل سر، یارسان، کاشانی ، نصیری، علی اللهی معروف می‏باشند.



پیروان شاخه اعتدال گرا اعتقاد دارند علی تنها پیامبر جانشین و فرزند خدا بر روی زمین است!



پیروان شاخه افراطی اعتقاد دارند که علی امام اول شیعیان همان خداوند است . انها علی را خدا می انگارند وبه غیر از علی به هیچ چیز اعتقاد ندارند پیروان این فرقه در ظاهر کاملا قابل شناسایی هستند چون در تمام طول عمر سبیل خود را نمیتراشند و همگی دارای سبیلهای ناهنجاری هستند.


انها روایت ها و معجزاتی از علی را ذکر مکنند که در هیچ یک ازکتب اسلامی و غیر اسلامی به ان ذکر نشده است که یک نمونه از ان روایات مضحک را در زیر توضیح خواهم داد.



مرد کهنسالی از پیروان فرقه علی اللهی ها اینچنین می گفت : 7 الی 8 نسل پیش ازمن خانواده ای بودند که فرزندی داشتند که از نظر عقلی بیمار بود(دیوانه) روزی خدا(مقصود همان علیست)ازشهرستان صحنه عبور میکرد افراد ان خانواده چون علی را دیدند گفتند: ای علی ما خانواده فقیری هستیم و تنها این یک پسر داریم که نمیتواند کار کند از تو میخواهیم این فرزند ما را با خود ببری از او کار بکشی و در عوض به ما پولی بدهی و در طول سفرت او را با خود ببری شاید که عاقل شود ! علی ابتدا قبول نمیکند ولی وقتی خواهشهای خانواده را میبیند قبول میکند! علی پسرک دیوانه را با خود میبرد ! علی در سر راهش در کنار رودخانه ای اتراق میکند .


پسرک دیوانه میگوید : علی میخواهی من از این آب عبور کنم! علی میگوید: نه خفه میشوی! پسرک میگوید :پس من چگونه از این اب بگذرم ؟ علی میگوید: باید یک پل پیدا کنی !میگوید: از کجا ؟ علی میگوید: باید بپرسی ! پسرک میگوید :کسی نیست تا از او بپرسم!


علی میگوید: داد بزن ای چشم چپ کور پای راست شل پل این رودخانه کجاست؟


پسرک هم داد میزند ای چشم چپ کور پای راست شل پل کجاست؟


ناگهان یکی از عمق رودخانه داد میزند : ای دیوانه آ ن کس که اسم مرا که در ته رودخانه هستم میداند جای پل را هم میداند!


پسرک شتابان بسوی علی میدود و سرتا پای او را غرق بوسه میکند و میگوید ای علی توکه این همه میدانی حتما خدایی!!!


علی ناراحت میشود و سر پسرک را از تنش جدا میکند ! بعدا یادش می افتد که باید پسرک را به خانواده اش بر گرداند! پس بر میگردد و سر پسرک را در جایش قرار میدهد! پسرک زنده میشود و باز هم میگوید: تو خدایی ! علی باز سر پسر را میبرد! علی هفت بار این کار را تکرار میکند !

سپس خدا به او میگوید : ای علی عیبی ندارد من این همه بنده دارم بگذار این مرد و نسلهای بعدش نیز بنده تو باشند !!!!!!




و بدین سان بود که فرقه علی اللهی های افراطی(طبق گفته اعتدال گراها) ایجاد گردید پس از مدتی علی پسرک دیوانه را نزد خانواده اش برگرداند.


افراد خانواده از پسرک پرسیدند چرا دور گردنت زخم است وپسرک ماجرا را بریشان شرح داد و افراد ان خانواده نیز تبدیل شدند به شاخه علی اللهی های اعتدال گرا.


و حالا بعد از دهها سال هرکس دور گردنش زخمی یا جوشی دیده شود میگویند این نواده همان مردک است!!!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@




ارسال شده در توسط بهلول.ظفراباد